Провокатори з NewsOne скасували телеміст з телеканалом Кремля



Телеканал NewsOne Тараса Козака, близький до кума російського президента Віктора Медведчука, заявив, що скасовує так званий телемарафон "Надо поговорить" з російським пропагандистським каналом "Россия 24" через погрози фізичної розправи. Об этом сообщает primgazeta.in.ua со ссылкой на СМИ.


Відповідна заява опублікована на сайті телеканалу.


У своїй заяві NewsOne стверджує, що через спробу "організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей" розпочалась масова інформаційна атака телеканалу.


Зокрема, зазначається, що крім акцій протесту, були також і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких.


На телеканалі вважають, що подібні дії повертають Україну в часи прямого залякування і тиску на журналістські свободи.


"Ми вважаємо, що людське життя є головною і абсолютною цінністю, і тому питання припинення війни, встановлення миру і повернення українських полонених додому повинні бути головним питанням для обговорення всіма українськими ЗМІ. Хіба повинні журналісти, які проголошують такий порядок, жити в страху за свої сім’ї?", — сказано у заяві.


"Тому телеканал NewsOne повідомляє про те, що в зв’язку з інформаційною кампанією проти своїх журналістів, загрозою нападу на канал і використанням його імені в передвиборній кампанії ряду українських партій, ми змушені припинити підготовку телемарафону "Треба поговорити"", — заявили на телеканалі.


«Аргумент»


Джерело статті: “http://argumentua.com/novosti/provokatori-z-newsone-skasuvali-telem-st-z-telekanalom-kremlya”